Šī raksta mērķis ir informēt sabiedrību par interneta veikaliem, kuros, manuprāt, nebūtu vēlams iepirkties.

2017. gada 8.maijā izdomāju, ka nu beidzot ir laiks iegādāties sev jaunu spiedpogu taustiņdēli(tā latviski pareizi esot klaviatūra jeb tastatūra). Par cik bija nepieciešams specifisks modelis(Logitech k740) nevienā citā interneta veikalā to nevarēju atrast. Meklējot caur salidzini.lv atradu 4PC.lv veikalā. Nopriecājos un veicu pasūtijumu.

Pēc aptuvei 10 minūtēm mani sazvanija 4PC.lv darbinieks un teica, ka nosūtija rēķinu un ir jāveic priekšapmaksa, padomāju, ka kaut kā dīvaini, bet naudu aizskaitīju.

Centos šamos sazvanīt, protams, neveiksmīgi. Kādi brīnumi! Rakstīju e-pastu.

Tālāk jau sekoja aizraujoša e-pastu sarakste.

2017.05.29 ES: Mani interesē, kad es varēšu saņemt savu pasūtījumu?
2017.05.29 4PC: Diemžēl, prece aizkāvejas no noliktavas Mēs aizsutīsim pieprasījumu uz noliktavu Un precizesim piegādes datumu Un tuvakajā laikā ar Jums sazinasimies.

Oho! Atbildēja!

2017.05.30 4PC: Ir saņemta atbilde no noliktavas, Ka preces piegāde ir plānota līdz nakamas nedēļas vidum vai beigām Jūs busiet informēti ar iszīņu, ka prece ir gatava izsniegšanai. Jums būs laiks sagaidīt preci?
2017.05.30 ES: Nu nekas cits jau neatliek, samaksāts tad jau ir , jāgaida vien būs! :(
2017.06.11 ES: Vai Jums ir zināms, kad es beidzot varētu saņemt savu pasūtīto preci? Ja piegādes laiks ir vēlāk kā 2017.06.08, tad es vēlētos saņemt savu naudu atpakaļ.

Mēnesis jau ir pagājis un man jau apnika gaidīt. Tas nav normāli, ka tik ilgi ir jāgaida prece. Pat no Ķīnas ir gadījies preci ātrāk saņemt sūtot to caur ebay.

2017.06.12 4PC: Aizsutījam pieprasījumu uz noliktavu, Lai precizetu kād tiks piegadata prece. Un tiklīdz mēs sanemsim atbildi, mēs uzreiz ar Jums sazinasimies.
2017.06.12 ES: Es preci gaidu jau vairāk kā mēnesi, manuprāt, tas nav normāli. Es vēlos atsaukt savu pasūtījumu un vēlos saņemt savu naudu atpakaļ.
2017.06.12 4PC: Varbūt mēs varētu saņemt atbildi no noliktavas par preci uz doto brīdi? Un informēt Jūs. Vai arī varam Jums piedavat izveleties alternatīvu variantu Jūsu pasutījumam?
2017.06.13 ES: Varam sarunāt tā, ja šonedēļ neizdodas piegādāt preci, tad es naudu vēlētos saņemt atpakaļ.
2017.06.13 4PC: Uz nakamas nedeļas sākumu ir plānota piegāde.Būs aktuāli saņemt preci?

2017.06.13 ES: Iegādājos šo preci jau citur, Vēlos saņemt atpakaļ savu naudu.
2017.06.13 4PC: Naudas atgriešanai ir nepieciešams Vārds, Uzvārds, summa un norēķinu konta numurs uz kuru tiks pārskaitīta Jūsu apmaksāta naudas summa par preci.

Te nu es paliku nikns beidzot arī mana pacietība izbeidzās. Kas pie velna tas ir par kantori, ka nerubī atrast rēķinu pēc tā numura, ja tas visulaiku ir kā e-pasta nosaukums. Un vai tad viņi neredz no kura konta esmu maksājis.

2017.06.15 es aizsūtiju visus prasītos datus.
2017.06.15 4PC: Iesniegums ir saņemts un nodots grāmatvedībai. Naudas atgriešanas process tiks pabeigts sākot no trīs līdz desmit darba dienu laikā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Trīs līdz desmit dienu laikā. Ta nu gan… . Interesanti zināt kā viņi veic pārskaitījumu, ja tas prasa desmit darbadienas. Lai pārskaitītu naudu vajag maksimums 30 minūtes, tajā iekļaujot rēķina atrašanu un pārliecināšanos bankā vai tāds naudas pārskaitījums ir noticis. Maksimums ir trīs dienas.

Lai gan biju izbesījies un nokaitināts tomēr centos būt pieklājīgs.

2017.06.29 ES: Es joprojām neesmu saņēmis savu naudu un rīt ir desmitā darbadiena. Esmu bijis pietiekami pacietīgs, bet ja nauda netiks atgriezta līdz 1.07.2017 es būšu spiests vērsties policijā ar iesniegumu par krāpšanu.
2017.06.29 4PC: Mēs aizsutījam Jūsu pieprasījumu uz gramatvedību, Lai precizētu, kād nauda tiks pārskaitīta Jūsu kontā Un tiklīdz mēs saņemsim atbildi, mēs uzreiz ar Jums sazinasimies.

Man beidzot piegriezās.

2017.07.3 ES: Informēju! Ņemot vērā to, ka esat ignorējuši manus vairākkārtējus lūgumus atgriezt manu naudu, es grasos iesniegt iesniegumu Valsts Policijā pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Krimināllikuma 177.pantu. Šis ir pēdējais brīdinājums. Ja nauda netiks ieskaitīta manā kontā līdz 2017.07.04 17:00, tad trešdien iesniegums tiks iesniegt policijā.

Un nauda tika ieskaitīta 2017.07.04 10:04. Beidzot!!!

Jutos atvieglots, jo vienu brīdi jau man tiešām likās, ka savu naudu vairs neatgūšu.

Mazliet pagūglēju un te ir daži fakti par uzņēmumu, kam pieder 4PC.lv interneta veikals

Uzņēmums: SIA VIVA TRADE
Jur. adrese: Riga, Žagatu iela 24-36, LV-1084
Adrese: Riga, Maskavas iela 261 – 205 kab., LV-1063
Reģ. numurs: 40103479761
PVN numurs: LV40103479761

Cik nopratu tad tagad ir izveidots vēlviens sia SIA VIVA LATVIA
Uzņēmums: SIA VIVA LATVIA
Jur. adrese: Austuves iela 3A, Riga, LV-1063, Latvia
Reģ. numurs: 40103978794
PVN numurs: LV40103978794

Uzņēmumam pieder šādi interneta veikali
4PC.lv
Moblive.lv
rigashop.lv
medicine.lv

Varbūt vēl ir kādi citi.

Lūk ko vēl atradu. Izrādās ka PTAC jau viņiem ir uzlicis sodu. Citēju:

“2017. gada 2. jūnijā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) pieņēmis lēmumu, ar kuru SIA “VIVA TRADE” (turpmāk – Sabiedrība) piemērojis naudas sodu 15 000 EUR apmērā, kā arī uzlicis pienākumu nekavējoties izbeigt negodīgu komercpraksi. Laika periodā no 2016.gada 1.janvāra līdz 2017.gada 31.janvārim PTAC saistībā ar SIA „VIVA TRADE” rīcību saņēma 18 patērētāju sūdzības un, atbildot uz patērētāju elektroniskā pasta vēstulēm, tālruņa zvaniem un klātienē, sniedza 45 konsultācijas.”

Avots: http://www.ptac.gov.lv/lv/news/ptac-piemerojis-15-000-eur-sodu-sia-viva-trade

Beigi beigās uzpeldēja info par uzņēmumu direktoru Valēriju Guskovu
e-mail: v.guskovs@gmail.com
linkedIn: https://lv.linkedin.com/in/valerijs-guskovs-64859a8b

Nu un protams, kā izrādās, uzņēmums plaši figurē sudzibas.lv un arī citos portālos, kuros nav tās labākās atsauksmes.

Esiet piesardzīgi un vērīgi, sargājiet sevi!

VISA ŠEIT PIEEJAMĀ INFORMĀCIJA IR BRĪVI PIEEJAMA INTERNETĀ. ES ATSPOGU;LOJU TIKAI FAKTUS UN SAVU PERSONĪGO VIEDOKLI.